luni, 6 iulie 2015

Apropo de pasiune

In cartea "Leadership de aur" John Maxwell spune ceva interesant, de care, iata, e usor sa iti amintesti chiar daca a trecut ceva timp de cand ai citit-o.

E prea frumos ca sa nu public asa ceva si e in contextul articolului precedent.

"Ce ii trebuie unui lider (om) pentru a avea succes? Pasiune. Pasiunea este foarte importanta. Ea separa extraordinarul de banal. Cand ma gandesc la cariera mea, imi dau seama ca pasiunea mi-a permis sa fac urmatoarele:
- Sa cred in lucruri pe care nu le-as fi crezut.
- Sa simt lucruri pe care nu le-as fi simtit.
- Sa incerc lucruri pe care nu le-am incercat.
- Sa realizez lucruri pe care nu le-am realizat.
- Sa cunosc oameni pe care nu i-as fi cunoscut.
- Sa motivez oameni pe care nu i-as fi motivat.
- Sa conduc oameni pe care nu i-as fi condus....In toti anii in care am observat oamenii nu am intalnit nici o persoana care sa isi fi atins potentialul fara sa fi avut pasiune"

"Pasiunea separa extraordinarul de banal"...imi place cum suna. 

Asta inseamna ca pasiunea genereaza energii si experiente pe care nu le poti avea decat in acest mod. Gandind, simtind, vorbind, actionand, traind, muncind, cu pasiune. 

Tot ce lipseste cuiva in viata este din cauza ca ii lipseste pasiunea. Multe lucruri ne-au ocolit si multe am pierdut din aceeasi cauza. A lipsit pasiunea.

Inapoi la pasiune dragii mei!

2 comentarii:

  1. Hello i am out here to spread this good news to the entire world on how i got my husband back.I was going crazy when my husband left me for another woman last month,But when i meet a friend that introduce me to prophet Okona the great messenger to the oracle that he serve,I narrated my problem to Prophet Okona about how my husband left me. He only said to me that i have come to the right place were i will be getting my heart desire without any side effect.He told me what i need to do,After it was been done,In the next 2 days,My husband called me on the phone and was saying sorry for living me before. I am so happy and overwhelmed that i have to tell this to the entire world how Prophet Okona help me grant my heart desire. If you need any kind of help contact Prophet Okona at the following email address: prophetokona@gmail.com or WhatsApp on +2348069032895 He also cast so many spell like,
    (1) If you want your ex back.
    (2) you don`t need a divorce in your marriage.
    (3) You want to be promoted in your office.
    (4) You want cure for deadly diseases
    (5) If you want a child.
    (6) You want to be rich.
    (7) You want to tie your husband & wife to be yours forever.
    (8) If you need financial assistance.
    (9) you want a wife/husband

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul era zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenului meu și mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aducă înapoi, dar eu sunt tipul care niciodată nu credea în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, am trimis poșta și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că ex fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16:00. Ex-ul meu ma sunat, eram atat de surprins, am raspuns la apel si tot ce a spus a fost ca a fost atat de rau pentru tot ce sa intamplat ca el a vrut sa ma intorc la el, ca ma iubeste atat de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singura vrăjitoare reală și puternică care mi-a ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistență în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
    1) vrăji vrăji
    2) Vrăjile pierdute de dragoste
    3) Vrăjile de divorț
    4) Vrăjile căsătoriei
    5) Vraja de legare.
    6) vrăji de rupere
    7) Înlăturați un iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
    9) doresc să-ți satisfacă iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere